Kaip pataisyti prastą laikyseną?

Jei labai sunku išsėdėti tiesia nugara, derėtų pagalvoti apie priemones, kurios padėtų – laikysenos korektorius. Korektoriai naudojami fiziologiškai taisyklingai laikysenai formuoti ir įtvirtinti bei esant įvairioms stuburo deformacijoms – skoliozinei laikysenai (stuburo iškrypimui į šoną), kifozei ir kifozinei laikysenai (apvaliai įgaubtai nugarai), kūprinimuisi, menčių kaulų atsikišimui, kai deformacija apima didelę stuburo dalį bei pradinės stadijos osteoporozei (maža kaulinė masė bei kaulų tankio mažėjimas).

Laikysenos korektoriai yra dedami ant nugaros bei tvirtai prisegami sagutėmis arba lipniomis velkro juostelėmis. Dėvint korektorių, mažėja apkrova raumenims, nuimamas apkrovimas nuo slankstelių, pašalinami kūno laikysenos defektai. Nors korektorius gerai prisispaudžia prie kūno, jis neapsunkina judesių, nejaučiama diskomforto.

laikysenos-koreguoklis-11

Dažniausiai į tokių korektorių sudėtį įeina poliamidas, elastanas, medvilnė, lateksas arba poliesteris. Išsirinkdami tinkamą dydį užtikrinsite savo judesių laisvę, o tinkama spalva nesimatys po drabužiais.

Tačiau, verta prisiminti, jog turime suteikti nugarai poilsio, todėl korektorius bei įvairius nugaros įtvarus rekomenduojama nešioti 3-4 valandas per dieną.

Nešiodami laikysenos korektorius ne tik išvengsime nemalonaus nugaros maudimo bei skausmo, bet ir atrodysime žvalesni, aukštesni, geresnės nuotaikos.

 

p.s.

Pasitempęs žmogus – gražus žmogus. Jis atrodo atsipalaidavęs, tvarkingas, pasitikintis savimi. Priešingai nei susikūprinęs, kuris aplinkiniams visada atrodo susirūpinęs, sugniuždytas. Panašu, jog tereikia ištiesti pečius ir patys tapsime labiau pasitikintys savo jėgomis, galintys nuveikti daugiau. Ar netiesi nugara kenkia ne tik mūsų įvaizdžiui, bet ir sveikatai? Kaip to išvengti?

http://www.stimulus.lt/2012/09/30/laikysenos-koregavimas-praktiski-patarimai-ir-pasiekiami-rezultatai/

http://www.efarma.lt/lt/ortopedija/ortopedines-prekes-pilvui-nugarai/laikysenos-koreguoklis